2009. június 14., vasárnap




A múlt héten osszecsomagoltam a holmimat, fogtam a páromat, és elmentunk egy hosszú hétvégére a Tátrába. Már elég volt a sok rohanásból, kikapcsolódtunk egy kicsit.


Nagyon el tud varázsolni a Tátra úgy, ahogy van. Igaz, az ido nem volt valami kegyes hozzánk, de minket ez nem nagyon érdekelt.


Csodálatos túrákat tettunk minden nap, mig ott voltunk.


Nem tudtam betelni vele, hogy messzirol látom ezt a hatalmas hegyet, egyszer csak ott vagyok a kozvetlen kozelében. Csodálatos tavak, vizesések, minden amit ez a hatalmas hegy magába tud rejteni. Bevallom igazi szerelmes vagyok a túráknak.


Óriási élmény volt, de ami fontos, feltoltodtunk rendesen.


3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek, még ha rossz időtök is volt. Marikje

    VálaszTörlés
  2. ismét próbálkozom a bejegyzéssel.
    Nagyon szép helyen jártatok.

    VálaszTörlés
  3. vaúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú !
    sikerült, pedig a gépemmel nem csináltam semmit,
    most ad ki betű beírást is eddig azt nem tette.

    VálaszTörlés